Cei mai multi dintre noi suntem constienti de beneficiile digestive ale ghimbirului proaspat si ni s-a spus la un moment dat sa sorbim niste ceai de ghimbir cand ne simtim rau. Cu toate acestea, aceasta umila radacina are mult mai multe de oferit decat simpla reducere a balonarii si greata. De fapt, nu numai ca va poate ajuta organismul sa lupte impotriva germenilor precum E. coli si shigella, ci si sa minimizeze bacteriile daunatoare din gura, sa reduca durerea musculara si simptomele artritei si chiar sa incetineasca dezvoltarea anumitor tipuri de cancer. S-a demonstrat ca ghimbirul poate reduce glicemia, ajutand organismul sa utilizeze insulina mai eficient.

Desigur, cea mai obisnuita utilizare homeopatica a ghimbirului este reducerea senzatiilor de greata, dar ceea ce s-ar putea sa nu stiti este ca studiile arata ca ghimbirul poate fi chiar suficient de puternic pentru a reduce greata de dimineata si greata indusa de chimioterapie conform unor studii. Motivul pentru care este atat de eficient ar putea avea ceva de-a face cu reducerea gazelor acumulate in intestin, asistarea enzimelor digestive naturale ale corpului si cresterea miscarii prin tractul digestiv, ameliorarea sau prevenirea constipatiei.

Daca va confruntati cu crampe menstruale urate in fiecare luna, un supliment de ghimbir ar putea ajuta si la asta. Potrivit unui studiu din 2015, femeile care au luat un supliment de 1500 mg pulbere de ghimbir timp de trei zile in timpul perioadei lor au raportat crampe mai putin severe si o durata mai scurta a durerii, comparativ cu cele care au luat un placebo.

In plus fata de aceste beneficii, consumul regulat de ghimbir poate contribui, de asemenea, la scaderea colesterolului „rau” si chiar poate ajuta la scaderea in greutate, datorita nivelurilor ridicate de antioxidanti si proprietati antiinflamatorii in compusii numiti gingeroli (care confera ghimbirului mirosul si gustul sau caracteristic ) si shogaols (prin Healthline ). Aceste niveluri ridicate de antioxidanti actioneaza pentru a proteja ADN-ul de prezenta radicalilor liberi si a stresului oxidativ, care ajuta, de asemenea, la prevenirea bolilor cronice, inclusiv a tensiunii arteriale crescute sau a bolilor de inima, promovand in acelasi timp imbatranirea sanatoasa (prin Insider ) Deci, indiferent daca va preparati cateva cani de ceai proaspat de ghimbir, adaugati mai mult ghimbir ras la gatit sau introduceti un supliment de ghimbir in rutina dvs., beneficiile ar trebui sa vorbeasca de la sine.

Ghimbirul si mierea sunt cunoscute pentru beneficiile individuale pentru sanatate. Ghimbirul si mirosul sau picant si intepator au fost de multa vreme promovate ca un remediu natural de tinut la indemana pentru probleme digestive, greata. In timp ce mierea, acel sirop luxuriant, auriu, este bogat in antioxidanti, are proprietati despre care se crede ca ajuta la atenuarea tusei – in special la copiii mici – si poate contribui la niveluri pozitive de colesterol si trigliceride din sange. Deci, imaginati-va posibilele beneficii ale amestecului de ghimbir si miere impreuna.

Este un antiinflamator. Legat de superalimente precum curcuma si cardamomul, ghimbirul contine compusul gingerol, un antiinflamator si antioxidant natural. Antiinflamatoarele naturale sunt importante, deoarece pot ajuta la reducerea unui sistem imunitar hiperactiv. Inflamatia este raspunsul natural si sanatos al corpului tau la leziuni sau boli – si spune globulelor albe din sange ca este timpul sa incepi vindecarea.

Dar prea multe inflamatii sunt, de asemenea, asociate cu boli, cum ar fi celiaca si fibromialgia, motiv pentru care medicii si nutritionistii sunt dornici de antioxidanti – ajuta la reducerea inflamatiei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here